Мимохід

Мимохід (штендер) – це мобільна вулична конструкція, яка відноситься до промо-обладнання у зовнішній рекламі. Мимохід є дуже зручним і простим рекламним носієм, незважаючи на невелику вартість, має високий ступінь залучення клієнтів. Зазвичай мимохід оформляють у корпоративному стилі компанії, розміщують на ньому логотип компанії, або залучає інформацію про акції, знижки або певні товари. Штендер можна виготовити різних форм, чи то стандартна форма, чи індивідуальна, а також є вибір у матеріалі: пластик, або метал. Мимохіди можуть бути як односторонні, так і двосторонні. Виготовлення штендерів для розміщення на вулиці розраховане на міцність конструкції та стійкість до природних умов.

Мимохід бувають різних видів:
- стандартні прямокутні конструкції, є металевий каркас, на якому з духів сторін закріплені пластикові або металеві рекламні щити;
- мимохід книжка – двостороння конструкція у вигляді книжки;
- мимохід скріпка -форма металевої рами;
- мимохід для обміну валют, зі змінним комплектом цифр.
Можливе виготовлення штендера з крейдованої дошки, для написання на них крейдою, що буде дуже актуально для різних закладів при зміні інформації, акцій, цін на страви.

Розмір штендера варіюється близько 0,6×1,35 м (стандартні розміри рекламного поля 0,6×1,0 м, 0,6×1,15 м, 0,75×1,2 м та 0,7×1, 7 м).
Вартість мимохіда формується залежно від обраного матеріалу, розміру та форми. Для прорахунку звертайтесь до наших менеджерів.

keyboard_arrow_up