Широкоформатний друк

Широкоформатний друк
Широкоформатний друк = друк високої роздільної здатності, виробляється на спеціалізованих широкоформатних принтерах і плоттерах. Здійснюється на різних видах матеріалів: банерна тканина, вінілова плівка, папір, сітка. Даний вид друку отримав таку назву за рахунок великої ширини матеріалу, якщо порівняти з офсетним і цифровим друком, то ці види не можуть виготовити поліграфічну продукцію більшого розміру, ніж А0 або А1, при цьому якість готового зображення залишається незмінно хорошим.

Широкоформатний друк ділиться на два основні напрямки - інтер'єрний друк (з роздільною здатністю 1440 dpi), який передбачає створення зображень для використання всередині приміщень, та друк для зовнішньої реклами (з роздільною здатністю 300-720 dpi) - для розміщення на вулицях. Основна відмінність між цими видами полягає у використанні тих чи інших матеріалів, фарб та величини дозволу готового зображення.
Інтер'єрний друк передбачає, що на зображення дивляться з невеликої відстані, отже, зображення може бути відносно невеликим, але має бути гранично якісним, тому друк проводиться з високою роздільною здатністю. Завдяки цим відмінним властивостям інтер'єрний друк ідеально підходить для внутрішнього оформлення приміщень та виготовлення рекламних конструкцій, які планується використовувати у закритому просторі.

Зовнішня реклама призначена в основному для перегляду з великої відстані, тому в даному випадку застосовується друк з меншою роздільною здатністю, що суттєво впливає на вартість готового виробу. Тому зовнішня реклама, виготовлена ​​за допомогою широкоформатного друку, є відносно недорогим видом реклами.

Сфера застосування широкоформатного друку – рекламна поліграфія та графічне оформлення як зовнішнього, так і інтер'єрного характеру. Широкоформатний друк реклами – основа процесу створення статичних візуальних матеріалів.

keyboard_arrow_up