Логотип

Логотип – це оригінальне зображення, графічний знак або символ, а також повне або часткове скорочене найменування фірми, групи товарів цієї фірми тощо. Це фірмовий знак, який люди асоціюють із конкретним брендом.

Для багатьох підприємців-початківців не завжди зрозуміло для чого потрібен логотип і навіщо переплачувати за його розробку дизайнерам, адже можна придумати його самостійно. Не ця помилкова думка і ось «чому»:
– Логотип допомагає виділитися серед конкурентів. Логотип – це особа Вашої компанії, це перше, з чим знайомиться Ваш клієнт. Саме по ньому, як і по одязі, зустрічають і судять про передбачувані послуги чи товари.

-Довіра клієнта. Очевидно, що покупці більше довіряють товарам, на яких є лого. У компанії, яка орієнтується на якість та впізнаваність свого бренду – логотип просто має бути.

- юридична гарантія власності. Зареєстрований логотип – це така сама власність компанії, як і вироблена продукція.
- Допомога у просуванні. Логотип допомагає у просуванні товару, або послуги, адже він присутній скрізь, де згадується про Вашу компанію, або товар (у соціальних мережах, в магазині, на виставках, на рекламних носіях тощо). Саме тому він повинен бути таким, що легко запам'ятовується.
- функціональність логотипу. Досвідчені дизайнери, створюючи логотип, відразу адаптують його до використання як у поліграфії, так і в сувенірній продукції. У подальшій роботі підприємства, цей момент дуже спрощує роботу та економить витрати при друку логотипу на різних носіях (наприклад, при шовкотрафаретному друку можна надрукувати не більше 5-ти кольорів і кожен колір додає вартість виробу. Складні логотипи, де 3 і більше кольорів, значно здорожчують виготовлення фірмової продукції).

Створення логотипу починається з технічного завдання від замовника, який дає нам зрозуміти і розібратися, що має символізувати логотип, які фірмові кольори передбачаються, які додаткові значення у ньому відображаються. Тільки тоді, коли буде докладно складено інформацію, наш дизайнер приступає до розробки логотипу. Створення логотипу – це індивідуальна творча робота, що робиться з нуля і без використання будь-яких готових елементів. Замовнику надається кілька варіацій логотипу на вибір, з можливістю будь-який з варіантів редагувати.

Дизайн, як і мода та тренди на щось має властивість застаріти. Так само і дизайн логотипу. Людина до всього звикає і найстрашніше, з чим може зіткнутися власник товарного знака - втратою інтересу з боку цільової аудиторії. Виходом із такого неприємного сприйняття бренду є – редизайн логотипу. Редизайн – це зміна елементів візуальної ідентифікації бренду. Це допомагає освіжити існуючий логотип, поліпшити його сприйняття. Як зрозуміти, у якому випадку Вашому логотипу потрібний редизайн?

1. Логотип виглядає застарілим порівняно з логотипами брендів, що конкурують;
2. Існуючий логотип викликає небажані асоціації у цільової аудиторії;
3. Логотип не придатний для використання на деяких рекламних носіях;
4. Невідповідність суті бренду;
5. Нерозбірливість існуючого логотипу.

Вартість редизайну логотипу залежить від складності роботи, кількості варіантів виконання і кількості правок.

keyboard_arrow_up