Воблери

Воблери – сучасний вигляд POS-матеріалів, що виглядає у вигляді друкованої основи (рекламної частини) фігурної форми та гнучкої пластикової ніжки. За допомогою двостороннього скотчу на ніжці, воблери кріплять на будь-яку поверхню: до вітрини, до стенду з товарами, або на сам товар.

В англійському варіанті Ви можете зустріти кілька значень слова wobble і wobbling - пров. "вагатися", "вагання". Інше значення в перекладі означає наживка, приманка. Даний виріб має тендітне складання, тому досить невеликого руху повітря, щоб тонка ніжка почала коливатися. Такий рух одразу привертає увагу, а зображення і інформація на воблері спрацьовує як «наживка», погляд покупця обов'язково затримається на кілька секунд. Таким чином, завдання воблера виконано - на нього звернули увагу і цього достатньо для того, щоб покупець зацікавився певним товаром, акцією на нього, або спеціальним пропозицією магазину.

Для воблерів зазвичай застосовується папір 250-350 г/м2, для додаткового блиску та щільності – покриваємо ламінацією або вибірковим лаком.
Друкуються воблери цифровою технологією та офсетною. Обов'язково використовується висікання, тому основна частина воблерів може бути будь-якої форми (коло, овал, зірка, серце, форма чоловічка і т.д.). Залежно від щільності і розміру основної частини, ніжка може бути різної довжини і ширини.

Вартість воблерів залежить від таких параметрів, як розмір основної частини та розмір ніжки, щільність паперу та наявність ламінації, або вибіркового лаку, форма виробу і звичайно ж тираж (що більша кількість – тим менша вартість за одну одиницю).

Воблери - корисний інструмент просування нових товарів чи акцій, і навіть спеціальних пропозицій. Надрукуємо воблери за Вашим макетом, або розробимо дизайн за Вашими вимогами.

keyboard_arrow_up